RANGE ROVER VELAR PLUG-in HYBRID

Verdens vakreste SUV

5,3
sek

0-100 km/t

53
km

Wltp el rekkevidde

404
hk

Systemeffekt 

AWD

Firehjulsdrift

RANGE ROVER VELAR PLUG-in HYBRID

Verdens vakreste SUV

5,3
sek
0-100 km/t
53
km
Wltp el rekkevidde
404
hk
Systemeffekt 
AWD
Firehjulsdrift
25.RR Velar 21MY S44 P400e 230920
arrows 1
 

ÅRETS KULESTE SUV I 2017 

Range Rover Velar
PLUG IN-HYBRID

Range Rover Velar designfilosofi er revolusjonerende. De flotte proporsjonene, rene linje med innfelte dørhåndtak og en integrert bakspoiler forbedrer aerodynamikken. Velar oser av dynamikk og med sin aluminium konstruksjon og lave vekt er den en fantastisk kjøremaskin, enten du kjører på autobahn eller på en svingete fjellvei. Firehjulsdrift med Intelligent Driveline Dynamics (IDD) og Torque Vectoring by Braking leverer engasjerende og spennende kjøring på vei. Som en ekte Range Rover, er også Velar ustoppelig i krevende forhold. Velar er tilgjengelig med P400e PHEV drivlinje, samt seks-sylindrede bensin og dieselmotorer. Alle Velar-modellene har firehjulsdrift og åtte-trinns automatgir.

RANGE ROVER VELAR MÅ OPPLEVES!

rrvelarsvad195mylocation050219012glhd

VELAR KAN SKREDDERSYS TIL DINE PREFERANSER

Motorvarianter

– Diesel 204-300hk
– Bensin 250-550hk
– Plug-in Hybrid 404hk 

Utstyrsvarianter

– Velar S – SE – HSE
– Velar R-Dynamic S – SE – HSE
– Velar SVR 

TA EN NÆRMERE TITT PÅ BILEN

Start video

Plug in Hybrid – det beste fra to verdener

Den nye PHEV-modellen, P400e, leveres med en 2,0-liters firesylindret bensinmotor som yter 300hk og en elektrisk motor på 143hk. Til sammen yter drivlinjen totalt 404 hk/640 Nm og gjør unna 0-100 km/t på 5,3 sekunder. Den elektriske motoren drives av et 17,1kWh litiumsbatteri, og har et CO2-utslipp på kun 49g/km. I Velar kan du velge kjøremodus tilpasset din tur. Ren elektrisk, Regn-Is-Snø eller Dynamisk, kan velges etter forholdene.

ytelse
komfort
teknologi
design
ytelse

Ytelse

– Effektive Ingenium motorer
– Aluminiumskonstruksjon letteste i sin klasse
– AWD firehjulsdrift og 8 trinns automat 

komfort

Komfort

–  Kraftig og dynamisk uttrykk
– LED signaturlys 

teknologi

Teknologi

– Pivi Pro infotainment
– Torque vectoring steering
– 3D view kamerateknologi 

design

Design

– Innfelte dørhåndtak
– Unik frontgrill
– Materialer av høy kvalitet 
– Prisvinnende design

TEKNOLOGI

Teknologi bak kjøreegenskapene

Range Rover Velar har en rekke kontrollsystemer som gjør den solid og pålitelig. Dynamic Stability Control (DSC) overvåker bilens dynamiske atferd og griper inn hvis systemet mener at bilen ikke reagerer på førerens handlinger. Når Roll Stability Control (RSC) registrerer faresituasjoner, brukes bremsene på det utvendige forhjulet, for å redusere kreftene slik at bilen opprettholder stabiliteten. Hill Descent Control hjelper føreren med kontrollerte nedstigninger i bratte bakker. Systemet opprettholder jevn hastighet, og bruker bremsene separat på hvert hjul.

KOMFORT

Intelligent cocKpit

Bilen er utstyrt med helt det helt nye Pivi Pro infotainment systemet. Den integrerte 11,4-tommers HD berøringsskjermen er som selve hjertet av interiøret.Kompatibel med Google Carplay og Android. Sports Command Driving Position bidrar til en mer pålitelig og spennende kjøreopplevelse. Den høye seteposisjonen gir deg bedre oversikt, noe som også bidrar til økt sikkerhet. Head up display og LED Matix lys gir et godt blikk på veien.

HAR DU SPØRSMÅL OM BILEN?

HAR DU SPØRSMÅL
OM BILEN?

Kontakt oss gjerne på telefon eller e-post.

INNTA NABOLAGET MED STILLHET

Vi tok med Velar på tur i Drammen

Det er ikke lenger like morsomt å underholde omverdenen med velvoksne motorbrøl. I stedet sniker det seg inn en normal hvor vi tasser lydløst rundt i nabolaget. Nå også med den røslige hybriden Range Rover Velar P400e. Og samtidig kan du spare en pen slump penger.

HISTORIE 

UTFORSK

Se alle mulighetene som finnes. Velg bil ut i fra dine ønsker og behov.

Design din egen Velar

Sett sammen bilen som er perfekt for deg.

Spørsmål?

Ta gjerne kontakt med oss.

Prøvekjøring

Vi har biler klare til prøvekjøring.